zaterdag 24 september 2016

Laatste weekjes

Zo, heel veel deuren en ramen later sta ik voor mijn laatste volle week in Bleskensgraaf. Afgelopen weken heb ik heel veen steun ontvangen uit het dorp. Er is door veel mensen zowel meegeholpen als meegedaan. Alleen voor de maaltijd zijn al bijna 300 bestellingen! Ook is er veel financiƫle steun ontvangen en toegezegd. Hierdoor mag ik dankbaar vertellen dat we al over de benodigde 6000 heen zijn! Al het geld dat nu nog binnen komt kan echt worden gebruikt op het zendingsveld. Ik ben erg dankbaar tot de gemeente maar bovenal tot God. Ik mag merken dat hij het project tot dusverre ondersteund en dat is verre weg het belangrijkste. Veel dingen konden op wonderlijke wijze op het laatste moment nog worden geregeld en zo zijn de voorbereidingen voor een zendingsjaar geslaagd! Nogmaals iedereen die heeft geholpen en ondersteund mega bedankt!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten